dinsdag 7 oktober 2014

Recyleren met cola fles

Ik ga deze keer recycleren met een cola fles, het moeten ook niet altijd stofjes zijn é!



De fles heb ik eerst in 2 delen geknipt. Ik ga enkel het onderste gebruiken deze keer maar voor het bovenste heb ik ook al een ideetje...maar dat is voor een andere keer.



Eerst neem ik wat lintjes die ik leuk vind om de rand te versieren. Je kunt vanalles gebruiken:  lintjes, riempjes, biaislintjes, koordjes,...:





Dan heb ik er mijn lijmpistool bijgenomen en beginnen plakken. Je kunt de lintjes en riempjes en zo kleven zoveel je wilt en waar je wilt EN al vlug ontstaat er dan een leuk versiert potje die je voor vanalles en nog wat kunt gebruiken.



Als allerlaatste heb ik er vooraan een grote dikke knoop op geplakt, het ziet er nu nog fancy'er uit é!



*Je kunt ook verschillende potjes maken met bijvoorbeeld telkens dezelfde lintjes als het tafellaken dat je op dat moment gebruikt. Zo creër je direct een 'matching' set potjes voor bijvoorbeeld een feestje of om snoepjes in te presenteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen