woensdag 8 oktober 2014

RecyKLEREN : roze flamingo jurk naar hip rokje

Ik ga terug een jurkje recyleren! Ik kocht dit ooit eens in de Zeeman (denk ik) maar eigenlijk gewoon vanwege de coole flamingo's (mijn lievelingsdiertje). 
Maar wanneer mijn dochter het aan had viel het eigenlijk niet zo mooi dus VERKNIPPEN die handel!





Dus eerst heb ik het bovenste stuk afgeknipt:



Mijn speldjes heb ik erbij genomen en beginnen spelden:



Het afgeknipte deel heb ik eerst gespeld zodat ik een mooi afgewerkte rand ging hebben:





Dan terug een stukje van mijn brede roze rekker genomen:



En dan deze opspelden op mijn stukje flamingo stof:



En dan mijn rekkertje draaien en mijn flamingo rokje is klaar:


2 opmerkingen:

  1. Is eentje van Action ;-)
    Heb dat van de zomer ook meegenomen voor de dochter, helaas heeft onze dame op korte tijd een enorme groeispurt gekregen en is het niet meer draagbaar zonder broek eronder volgende zomer vrees ik haha.
    Groetjes Frullemieke
    www.frullemieke.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aja, nu je het zegt...komt het allemaal terug :) Idd van Action
      Leuk dat je opmerkt; Wel misschien als het zelfs met de broek te kort wordt dat je er dan ook een rokje van kunt maken? :)
      btw wat heb je zelf een leuke blog, ik ga er direct eens verder in neuzen!

      Verwijderen