vrijdag 17 oktober 2014

RecyKLEREN: Rood Ruiten Rokje

Terug recyKLEREN!!

Ik ga met deze jurk uit Think Twice werken:



Er is een lange rok onderaan dus daar kan ik al een rokje mee maken!



Ik heb het grootste stuk afgeknipt:



Daarna heb ik patroontjes uitgehaald uit het boek 'Allemaal rokjes':



Ik koos voor het patroontje voor een recht rokje:



Dan mijn patroontjes overnemen op de stof:









Wanneer ik al mijn 'onderdelen' heb, beginnen stikken! 
Eerst mijn rokje aan de zijkanten:

Nadat ik een taillebandje aan heb gestikt ben ik onderaan mijn rokje begonnen:

Ik wou graag een specialleke doen en dus heb ik een blauw lintje gestikt en daarboven een ander blauw 'kronkel-achtig' lintje:



Zo zag mijn onderkantje er dus uit:



Bovenaan mijn rekkertje er nog in en ready freddy:




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen