zaterdag 18 oktober 2014

Moelleux van chocolade

Ik had een koffiekransje aan te komen en ik wou hen verassen met een chocolade moelleux dus: schortje aan:



Ik heb het recept van Jeroen meus afgehaald van de website v Dagelijkse kost: chocolade moelleux . Er staat zelfs bij dat hij ALTIJD !! ...hopelijk nu ook weer é! 

Ik ben begonnen met mijn eerste deel te mengen:



Daarna de chocolade erbij:



En dan alles in mijn spuitzak:



Nadat'k mijn spuitzak in de frigo heb gestokoken heb ik mijn mini (super cool) frigobox'je gevuld met mijn ringetjes en andere toebehoren om mijn moelleux op verplaatsing te kunnen bereiden:




...tijdje later...

De oven voorverwarmd op 210° en wanneer deze klaar was gingen mijn gevulde ringetjes erin!
Tada:


Hier zie je mij...hééél geconcentreerd bezig EN het eindresultaat!



Mmmmmmmmmmm...was bommetje maar was heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen