vrijdag 10 oktober 2014

Mini pampertaartje voor Elisiana

Er is weer een nieuw prinsesje geboren, dochtertje van collegaatje, en natuurlijk gingen we haar bezoeken!

Samen met een bonnetje wou ik nog iets extra maken en wat is er nog meer toepasselijk dan luiers. 

Wat heb ik nodig: pampertjes:
(waar is de tijd dat mijn kleine prinsesjes hier nog in konden!)



Ik heb ze allemaal in rolletjes gedraaid met kleine touwtjes:



Om mijn rolletjes op te zetten heb ik een klein cirkeltje uit karton geknipt:



Deze he bik versiert met roze papiertje en een taartonderleggertje natuurlijk:



Dan heb ik beginnen stapelen:



Met kartonnetjes en een mooi roze papiertje heb ik een labeltje gemaakt:





Met doorzichtige folie heb ik de taart verpakt en afgewerkt met bonnetje en kaartje!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen