vrijdag 3 oktober 2014

Kroon voor mijn 3 jarig prinsesje

Vandaag is mijn kleinste meid er 3 en wanneer ik haar vroeg wat ze wou voor haar verjaardag zei ze: "een kroon en snoep"! 

Dus zie hier haar 1ste wens! (die 2de komt ook wel in orde hoor)

Eerst heb ik uit karton een kroon geknipt:


Deze heb ik beplakt met een vilt-stofje:


Aan de ene kant heb ik rode vilt geplakt:


Voor de binnenkant heb ik blauw gekozen:


Dan heb ik ze dicht geplakt en waar de 'sluiting' is heb ik er een picasso werkje van gemaakt door vlakjes van vilt op elkaar te plakken:

 

Met deze gekleurde bolletjes heb ik rondom de kroon gegaan:


Voor de voorkant van de kroon MOEST er natuurlijk een 3 op:


En als finishing touch veel 'krullewietjes' op:


Rondom heb ik een paar bloemetjes gekleeft:

 

Nog een strikje en een bloemetje erbij en voila, we kunnen de jarige kronen!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen