dinsdag 28 oktober 2014

Halloween outfit: Cruella de vil

Ik ben uitgenodigd voor een Halloween feestje en dus hoort daar de bijhorende outfit bij!

Ik had graag voor de personage Cruella de vil gegaan zodus heb ik wat inspiratie opgesnoven:




Dus we gaan er voor van onder naar boven!


Eerst de schoenen: die kunnen zwart of rood zijn, ik ga voor zwarte:




Zwarte panty's (dit heeft verzeker elke vrouw ergens liggen):



Ze heeft bijna altijd iets zwart aan dus een zwart jurkje heeft iedereen ook wel in zijn kast hangen:




En de jas, is toch wel een opvallend item van Cruella, heb ik in de Kringloopwinkel gevonden voor 5 euro! Als hij maar groot is mag hij eigenlijk in alle kleuren maar enkel zwart zou ik niet nemen omdat dat nie zo zal opvallen.


Er zijn niet zoveel juwelen aan haar te zien dus ik ga voor de sobere...3 kettingen :). Je kan natuurlijk ook nog een paar mega oorbellen aandoen of zo.





Haar gezicht is meestal heel wit dus hier komt mijn dochters hun schmink aan te pas + zwarte ogen!




En de rode lippen!!


Maar waar denk je eerst aan als je zegt Cruella: het haar natuurlijk!!! 
Je kunt gebruik maken van een pruik of van een witte spuitbus, ik koos voor het eerste:


 of



Jammer genoeg vond ik er geen maar een Dalmatier knuffeldiertje zou nog de ideale afwerking zijn!



Jah en nu kan ik niet anders dan een foto van mezelf te tonen zeker :) 



Hier zie je mij met heksje Esma en een paar benen van een van de zwarte katten.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen