donderdag 30 oktober 2014

Halloween outfit: bloody bride

Voor een vriendin van me heb ik ook een outfit gemaakt, namelijk die van Bloody Bride!
Eerst heb ik terug wat inspiratie opgedaan:


Dit outfit is eigenlijk redelijk gemakkelijk te maken, wat je vooral nodig hebt is witte spullen. Je kan een lange of korte jurk of gewoon een witte rok maken. Dit laatste heb ik gemaakt van een wit douche gordijn en een rekker:




Voor bovenstuk heb ik een basic t-shirt met lange mouwen genomen en hier bovenaan, met een kanten stofje, een soort kraagje gemaakt met vooraan een strikje met pareltjes:



Voor op haar hoofd had ik een diadeem met een kantje aan maar die leek uiteindelijk wat meer als een oud russisch vrouwtje; Door het kanten stofje vast te maken in haar 'haardot' leek het veel mooier.




Voor in haar handen had ik snel een mini boeketje gemaakt. Hiervoor heb ik 3 plastieken bloemen genomen en deze vastgemaakt aan stokjes die ik groen heb gespoten:




En dan het ....bloeeeeeeeeeeeed!!!


Met rode verf, in de tuin...in de regen :) hebben we haar beetje 'besprenkeld' :)

Nadien heeft nog een collega'tje haar ogen gesminkt en geef toe, geslaagd é:



Bloody bride....and the vampire!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen