woensdag 29 oktober 2014

Halloween griezel pompoen

Zoals hoort met Halloween ben ik met een oranje passagier thuisgekomen:


Thuisgekomen hebben we hem eens goed bekeken, hij zag er goed uit! En daarna korte pijn: zijn hoofdje afgesneden!
Gauw, om het duidelijker te zeggen: een bovenste stukje afgesneden zodat ik kon beginnen.


Dan de binnenkant helemaal uitgehold en daarna nog eens het hoedje erop gezet om te zien hoe hij eruit zal zien. 

Om te weten waar ik het beste ga snijden heb ik er met zwarte stift een 'gezicht' op getekend:


Wanneer hij klaar was heb ik hem op het terras gezet en een groot theelichtje ingestoken (ja je hebt zo'n theelichtjes die beetje groter zijn dan normaal) en dan de kids erbij geroepen:


Gezelligggg Griezeliggg...


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen