maandag 27 oktober 2014

Halloween geld cadeautje

Ik ga terug een Halloween projectje doen, eigenlijk om helemaal correct te zijn: een Halloween cadeautje!

Voor een Halloween instuif feestje leggen we met een paar samen centjes voor de gastvrouw en deze wou ik haar geven...in een heksenketel!

Dus, bij een van mijn vele bezoekjes aan de kringloopwinkel vond ik deze pot:



Om het wat intressanter te maken wou ik IN de pot een soort van 'flubber' (lees heksenbrouwsel) maken; Ik bendus begonnen met water op te zetten:



Daarna mijn kleurstof erbij genomen, enkel geel en blauw nodig om GROEN brouwsel te maken é:



Hier begint het al wat te komen é:



Ik had nog dit liggen dus dat heb ik er ook in gedaan + wat maizena.



Mijn pot zelf heb ik nog wat versiert met spinnetjes:





En de final touch...een handje....zodat de heks kan roeren é!





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen