zondag 26 oktober 2014

Halloween decoratie: spinnetjes van noten

Dit keer wordt het een Halloween projectje!

We gaan spinnetjes maken met de schelpjes van noten:



Eerst heb ik die, door mijn mini assistentjes, laten zwart schilderen:



Dan heb ik er mijn zwarte chenilledraad bijgenomen om onze spinnetjes pootjes te geven:



Schelpje op zijn rug en met mijn lijmpistool heb ik er 6 pootjes aan geplakt...ok ja het moesten er verzeker 8 zijn maar ja, ik vond 6 mooier:



Spinnetje op zijn pootjes zetten:



En ze moeten wel zien waar ze lopen dus we hebben ze wat 'wiebel'oogjes gegeven:



In Gent vond ik wat 'fake' spinnenwebben en deze heb ik, boven onze eettafel, aan de 2 lampen gehangen...of gedrapeerd...uitgetrokken.



Ons leger spinnetjes richting de tafel gezet..



...en dan de spinnetjes een huisje geven é...in hun spinnewebje!



De eerste halloween decoratie is een feit!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen