zaterdag 27 september 2014

Roze/zwart ritszakje en bolletjes!

Ik ga niks nieuws doen vandaag, nope terug de restjesbak in en RITS ZAKJES MAKEN!
..yes sorry but i love it!

Ik wou eerst eens eentje maken met 2 van mijn lievelingskleuren: zwart en roze :)
Hier heb ik verschillende stroken van geknipt:



Deze heb ik dan afwisseld aan elkaar vast gestikt:



Nadat ik de randjes heb afgeknipt heb ik een ritsje genomen, geen gewoon maar eentje met een slotje!
Super é! 

Deze heb ik in de Kringloopwinkel gevonden: je kunt je zakje dus gewoon weg sluiten!



Nu ik toch bezig was wou ik nog eens eentje maken met deze 2 strookjes bolletjes stof:



Ik heb ze telkens aan een kant van de rits gestikt:



Dan terug dicht gevouwen en de rits een klein beetje opengelaten; De randjes dichtgestikt en dan binnenste buiten draaien:



Yep, je kan nooit genoeg zakjes hebben...vind ik :)



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen