dinsdag 16 september 2014

RecyKLEREN: van hemd naar rokje

Op een uitverkoop vond ik dit hemd, misschien eerder een tuniek maar het was vooral vééél stof! 
Ik vond het printje super leuk dus ik moest deze wel meedoen...het feit dat het terug maar een euro was speelde ook wel een rol.





Eerst ben ik begonnen met het uit elkaar te halen zodat ik grote rechthoekige stukken had, daarna een ietswat kleinere rechthoek uitgeknipt zodat ik een rokje voor Nina kon maken.



Bovenaan heb ik een dubbele boord gemaakt waardoor ik de rekker kon rijgen en onderaan een fijn boordje dichtgestikt. Het was weer ietswat moeilijker dan anders want het was een super fijn stofje maar het is me uiteindelijk gelukt!



Ik dacht dat dit geen evengrote hit ging zijn voor Nina als het voor mij was, aangezien het veel 'zwart' is maar ze wou het de hele avond dragen dus.....HIT!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen