donderdag 4 september 2014

RecyKLEREN: Indiaan zakje van Milla stars

Ik ga terug eens RecyKLEREN!!!

Hier zie je een t-shirt die voor mijn beide meide te klein is maar dit indiaantje vind ik zo leuk dat ik het nog eens wou gebruiken!



Ik heb het indiaantje dus uitgeknipt uit de t-shirt, de achterkant heb ik ook nog gespaard hoor, je weet nooit voor wat het zou kunnen dienen.



Van een andere t-shirt, die ik dus ook ontleed heb, heb ik een evengroot stukje uitgeknipt:



Deze heb ik met de goeie kanten op elkaar gelegd om zo rondom te stikken:



Hier zie je al dat het een zakje wordt é:



Omdat ik het zakje wil kunnen dicht snoeren heb ik in dit super roze restje een boordje geknipt om bovenaan vast te stikken:



Dit zag er dan dus zo uit:



En  een ander roze stofje, waar ik ooit een hele dunne strook heb uitgeknipt die wat opkrulde en waar ik dus uiteindelijk niet kon mee doen wat ik wou, heb ik dus het 'koordje' gemaakt die zal dienen om het zakje dicht te snoeren:



Met een veiligheidsspeld heb ik het erdoor geregen:



2 tal knobbeltjes op het einde en ziezo: klaar!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen