dinsdag 9 september 2014

Opbergruimte maken met karton

In mijn craftruimte, die ik stiekem probeer uit te breiden, heb ik nog een blanco plaatsje aan de muur en dit wil ik benutten.

Dus ik wil een kleine opberging maken voor een paar kleine spullen EN moest het dan nog mooi uitdraaien is het nog leuker!

Ik ben begonnen met een groot karton (nog een overblijfsel van onze ikea verpakkingen):



Deze heb ik beplakt met een verpakpapiertje voor mijn 'achtergrond':



De randen heb ik versiert met washi tape:



Voor de opbergvakjes wou ik proberen om met een harde plastiek een soort zakjes te maken. 



Deze heb ik dus uitgeknipt en met mijn lijmpistool vast geplakt:


Omdat het niet zo mooi is om de lijm te zien onder het plastiek heb ik over de randjes gegaan met verschillende washi tapejes:



En dan VULLEN!!!!!!!!!!!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen