woensdag 10 september 2014

Hemdje voor Woutje

Ik wou eens iets maken voor mijn metekindje en ik heb gekozen voor een hemdje!

In Het grote naaiboek heb ik een patroon gevonden van een jongenshemd en dit wou ik  eens proberen te maken voor mijn metekindje. Ik heb ondertussen al een ‘grote jongenshemd’ gemaakt voor mijn man dus dit moest in het mini ook wel lukken é...hopelijk.


Eerst, zoals gewoonlijk , het patroon erbij genomen en alle nodig stukken overgetekend en uitgeknipt:

Dan stofje kiezen:


Daar dan alle patroon delen op leggen om te beginnen met knippen:


En als..laatste...achter mijn machine gekropen en de puzzel proberen te maken:


Ook mooie knoopjes uitkiezen:


Mijn kraagje is 'weeral' niet zo goed gelukt maar...k'heb het nog redelijk kunnen camoufleren é :)

Ziehier mijn allereerste mannelijke fotomodel!





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen