zondag 7 september 2014

Gele kaartjes met ruitjes versieren

Deze keer ga ik weer eens een setje kaarten versieren: gele kaartjes met ruitjes!

Mijn eerste kaartje heb ik beplakt met een mooi bloemenprintje:



Daarna met een mooi prentje van labeltje, een miniatuur bloemenbrocheke en een beterschap boodschap:



Mijn 2de kaartje heb ik versiert met een eenvoudig maar super mooi prentje van naaigaren:



de binnenkant heb ik versiert met stoffen glitter knoopjes en een stickertje van een naald en draad:



Mijn 3de kaartje is voor als iemand zijn rijbewijs haalt, hier heb'k een mooi oud prentje van een autootje:



Daar bovenop heb'k dus een tekstje geplakt:



Binnenin heb ik verkeersprentjes gekleefd:





Mijn 4de kaartje wordt een baby-kaartje:

Ik vond in een magazine dit leuke prentje en heb het halverwege het kaartje gekleefd:



Binnenin heb'k washi tape gekleefd met wat blinker stickertjes:



Kaartje nummer 5 werd een blanco kaartje met een konijntje en bloemetjessticker op de voorkant en een reepje washi tape:

Ook binnenin wat bloemetjes:



Voor het 6de kaartje wordt het een verjaardagskaartje met garfield:

Ik nam dit prentje van een oud verjaardagskaartje en ik gaf Garfield een strikje van een miniatuur botje :)



Kaartje nummer 7 wordt een 'huizen' kaartje:
Ik vond dit leuk prentje van een huisje en heb er nadien een tekstje bij geplakt:



Op de binnenkant heb ik de letters 'home' samen met wat washi tape gekleefd.

Mijn laatste kaartje wordt een 'zomaar' kaartje:

Ik had dit mooie kaartje gevonden en heb het 'hergebruikt' op één van mijn ruiten kaartjes:



Een fijne dag !

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen