zaterdag 13 september 2014

Een bloemenetuitje

Een paar dagen geleden heb ik van een bloemenjurk een rokje gemaakt en hier heb ik dus slechts een paar delen van de jurk gebruikt, nu ga ik hiervan de rits gebruiken!



Ik wil terug eens een ritszakje maken en dit ga ik doen met dit mooie oranje bloemetjesstofje:



Eerst heb ik de rits vastgemaakt aan één deel van de stof:



Daarna natuurlijk het andere deel:



Ik wou graag eens een rood paspellintje gebruiken waarvan ik nog een restje had dus hiervoor heb ik aan de ene kant een strook afgeknipt om dus daartussen het paspellintje vast te stikken:



De strook dichtplooien met de goeie kanten op elkaar en zo de beide zijkanten dichtstikken. Niet vergeten het ritsje halverwege open te laten!



En dan alles binnenstebuiten draaien en klaar!


VOORKANT


ACHTERKANT

Een bloemenetuitje!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen