maandag 1 september 2014

Cadeautje voor de tantes van de crèche

Bij het verlaten van de crèche hebben we cadeautjes gegeven aan haar vriendjes van de crèche maar de belangrijkste waren toch wel de tante's zelf dus deze moesten zeker ook in de prijzen vallen!

Ik heb voor elk een kadootje verpakt in een mooi effen bruin papiertje:


Met slingers uit een Flow magazine heb ik een soort DANKU slinger gemaakt:


Deze heb ik aan de muur geplakt en daar verschillende foto's genomen van mijn kleine pruts:


Deze heb ik dan 4 keer afgedrukt:


Op ieder pakje heb ik, met plastiekfolie, een setje fotootjes geplakt:


Met mijn gouden lintjes heb ik er dan een strikje om geknobbelt:



En met mijn labelmaker heb ik ze een persoonlijk touch gegeven door op ieder pakketje hun naam te kleven:


Ze waren er héél blij mee...dus ben ik ook blij!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen