maandag 22 september 2014

Bloemenrokje gemaakt van roodkleurige bloemenjurk

RecyKLEREN tijd: 

Hier heb'k terug een jurk uit de 1 euro verkoop die ik gewoon MOEST meedoen vanwege de mooie roodkleurige bloemenprint!



Eerst ontleden! De rits kan ik dan misschien nog later gebruiken en ook de rest van het bovenstuk komt wel nog van dienst maar nu heb ik enkel het grootste deel nodig, het onderste deel dus:



Hier heb ik een cirkelrokje uit geknipt en aan de bovenkant hiervan een brede strook overgeplooid om later de rekker in te steken:



Voor onderaan heb ik een effen paars biaislintje gekozen (ooit nog in de Action gekocht):



Deze heb ik er dus aan gestikt, wat ook wel mooi was:



Maar ik wou nog een extraatje dus heb ik dit roze bolletjes lintje er ook nog eens over gestikt zodat je een klein stukje paars door kon zien:



Dit was het effect:



Rekkertje erin en mijn rokje is klaar!





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen