woensdag 13 augustus 2014

Van grote bloes naar kleinere bloes voor mezelf!

In een uitverkoop vond ik deze bloes, die veel te groot was maar een OH zo mooi  printje had dus ik moest ze ook wel meedoen!



Ik wou er graag een bloesje van maken die paste voor mij dus heb ik ze eerst eens opgelegd op de tafel en een ouder bloesje van mezelf opgelegd zodat ik kon zien waar ik moest knippen:



Het belangrijkste was dat de mouwen eraf waren en ook de zijkantjes moesten een beetje versmalt worden:



Om de mouwen te kunnen afwerken heb ik van de 'oude mouwen' reepjes geknipt zodat ik deze als biaislintje kon gebruiken:


 

En tadaaaaaaaaaaaaaaaa: 




Natuurlijk moest ik er eens een foto van mezelf opzetten zodat je zag dat het echt paste é :)



Ready for the closet:



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen