vrijdag 29 augustus 2014

Uitdeelcadeautje: glaasje voor de crèche

Ons Lucie haar laatste dagen in de crèche zitten er bijna op. Dit is jammer MAAR het is ook een beetje feest want ze gaat naar school! En dit wil ze natuurlijk met haar crèche vriendjes vieren dus mama gaat aan het werk om een cadeautje te kunnen geven in de crèche!

Bij een feestje horen meestal drankjes dus ben ik begonnen met plastieken glaasjes; Zo kunnen de kids thuis ook nog eens toosten op Lucie :)

Deze heb ik gevuld met snoepjes en ook waskrijtjes:
Voor het glaasje toe te houden bovenaan heb ik kleine boekentasjes afgedrukt van de computer en deze met plastieken folie, die ik dus ook in een rondje heb geknipt, bovenop het glaasje geplakt:



Over de randjes heb ik dan met een washi tapeje er nog eens rond gegaan, zo zag je de plastieken randjes dus niet meer maar was het ook nog eens kleurrijk versiert!



Zo zag mijn bende glaasjes er dan uit:



Maar Lucie's naam moet er natuurlijk ook bij dus voor aan het voetje heb ik mini labeltjes gemaakt, terug een sjabloontje gevonden op Pinterest, en hier heb ik een tekstje en strikje op gezet. 



Met kleurrijke lintjes heb ik deze vastgemaakt aan de voetjes:



En de glaasjes zijn klaar!!


Nu allemaal in de tas om dan te gaan uitdelen!







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen