maandag 4 augustus 2014

Stoffen kroon

Weer een projectje die ik al vele verjaardagen geleden eens wou uitproberen maar er nooit toe ben geraakt: een krans in stof!

Ik zag er al vele fotootjes van op internet maar ik wou, met de stofjes die ik ter beschikking heb, eens een eigen creatie maken dus ik ben begonnen met het roze zijden stofje:



Hier heb ik een 'kroon' vorm uit geknipt voor de buitenkant:



Voor de binnenkant heb ik dit hartenstofje gekozen:



Voor de onderkant af te werken heb ik een 'bolletjes'biezeke gebruikt:





Voor nog wat extra versiering heb ik dit zilverkleurig sierlintje, van een oudere jurk, op de kroon gestikt en voor de hoekjes een biezeke met roze streepjes:




En TADAAAAAAAAAAAAAAAA mijn kroon is klaar !!!




EN doordat ik het biezeke wat langer heb gelaten is de kroon ook nog eens verstelbaar/aanpasbaar!!!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen