zondag 24 augustus 2014

Schoudertas voor Arto

Jonas zijn petekindje Arto is gek op tassen en zakken waar hij vanalles van spulletjes in kan steken DUS tante Lisa en haar naaimicrobe had een missie: een 'persoonlijke' zak maken voor Arto!

Eerst heb ik 2 stofjes uitgekozen: eentje voor de buitenkant:



En eentje voor de voering: 



Voor de afwerking van de zak wou ik dit biaislintje gebruiken die ik nog zelf heb gemaakt, met ballonnetjes:



Eerst heb ik dus in beide stoffen 2 grote rechthoeken geknipt die ik, na dat ik ze met de goeie kanten op elkaar had gelegd, heb dichtgestikt om nadien het hele 'ding' binnenstebuiten te draaien. Ik heb dan de goeie kant naar binnen geplooid, de zijkanten dichtgestikt en dan weer gedraaid om als laatste het biaislintje eraan vast te stikken:



Voor de afwerking heb ik met flockfolie zijn naam erop gezet en ook wat feestelijke ballonnetjes:





Om een touwtje aan de ballonnetjes te maken heb ik textielstiften gebruikt die ik ooit nog in de Ikea heb gekocht:



En zo kregen de ballonnen dus touwtjes:



Daarna met een strook van de 'voeringstof' heb ik een riem gemaakt en deze aan de zak vast gestikt:



Hier kan hij heel wat spullen insteken!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen