donderdag 28 augustus 2014

RecyKLEREN: Blauwe rokjes van Bolletjes jurk

Ik heb terug een recycleer projectje voor vandaag:

Deze jurk, natuurlijk terug een '1 euro' koopje, ga ik ontleden en een tweetal rokjes van maken:


Eerst heb ik de jurk op tafel gelegd en zodanig ontleed zodat ik echt gewoon grote rechthoeken stof had:


Deze rechthoeken in 2 verdeelt zodat ik 2 verschillende rokjes kon maken:


Deze spoel met wit kanten lint, heb ik op de kop kunnen tikken in de Veritas tijdens de solden:


Ik heb onderaan het 1ste rokje een boordje gestikt van dit mooie witte lintje:


Bovenaan terug een rekker boordje gemaakt en zo was Lucie's rokje klaar:


Het rokje voor Nina was nog sneller klaar! Hier had ik zelfs geen extra versiering nodig want dit rokje heb ik gemaakt van het onderste deel van de jurk en deze was al versiert met veel bolletjes:


Dus hier is mijn setje van super snel gemaakte rokjes:



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen