zaterdag 9 augustus 2014

Oranje kaartjes versieren

Ik ga terug wat kaartjes maken, ditmaal met de oranje kaartjes:



Vooraan heb ik een leuke, gekleurde, driehoekjes printje geplakt:



Hierboven heb een felicitatie en daaronder een leuk bloemetje die ik heb gespaard van een kapot haarspeldje van mijn dochtertjes:



De binnenkant heb ik versiert met een reepje washi tape en ook een reepje die ik over had van het driehoekprintje:



Kaartje nummer 2 heb ik beplakt met een printje van een 'naaisel':

Hierboven heb ik een tekstje gekleefd uit een oud tijdschrift:



De binnenkant heb een chevron printje gekleeft, een mooi bloemetje en een reepje fluo washi tape:


Bij nummer 3 ben ik aan het werk gegaan met bolletjes, in verschillende kleurtjes:



Hierop heb ik terug een labeltje gekleefd uit een oud magazine:



Eenvoudig maar feestelijk!

Mijn 4de kaartje heb ik beplakt met leuke prentje uit een oud Flow magazine:



Rechts heb ik een labeltje gekleefd van mijn washi labeltjes en ook binnenin washi tape reepjes EN een leuk stickertje van een vogeltje:



Nummer 5 ben ik gestart van terug een leuk prentje die ik uit een magazine heb gehaald, van een klein meisje met een beertje:



De randjes heb ik versiert met washi tape en aan haar handje heb ik een 'cupcakeje' gekleeft die ooit van een kapot armbandje was:



Het laatste kaartje heb ik versiert met een washi tape lintje, een mini wasknijpertje en rechtsboven een tekstje van 'fijne verjaardag':



De binnenkant heb ik versiert met verschillende prentjes en wat washi tape:




De verjaardagen mogen komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen