zaterdag 16 augustus 2014

Opbergzak voor speelgoedkeukentje

Ik doe regelmatig eens, samen met de kinderen natuurlijk, grote kuis in het speelgoed. Het is nodig dat de auto's terug samen komen, de Playmobil, duploblokken, poppen onderdelen,...enzovoort allemaal terug netjes gesorteerd.

Als laatste hebben we het keukentje onder handen genomen, hier staan altijd 2 grote manden naast omdat ze zodanig veel spullen ervoor hebben (yep mijn kindjes hebben ook teveel speelgoed) en ik wou dus een soort 'extra' opbergruimte maken.

Ik dacht om een soort zijzak te maken met deze tas:



Ik heb er eerst de riempjes vanaf geknipt:



Dan eentje terug aangenaaid maar zo wijd mogelijk zodat het mooi over de zijkant van het keukentje kan schuiven. Ook heb ik de opening wat dieper gemaakt en groter zodat ze gemakkelijk aan de spullen kunnen:



Omdat ik nog redelijk veel opstrijk patchen heb, heb ik er een paar van 'eten' uitgehaald en opgestreken op de zak, toepasselijk voor de keuken é!



De opening heb ik nog afgewerkt met een biaislintje die ik eerder zelf heb gemaakt:



En de tas is klaar! 

Eten erin:






Ready to cook!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen