zaterdag 23 augustus 2014

Kroontjespen uittesten

Ik heb in Dille & Kamille eens een kroontjespen gekocht, deze zat in een setje met 4 pennetjes in verschillende dikten. Ik kan me niet meer herinneren hoe lang het geleden is dat ik met zo'n pen geschreven heb, waarschijnlijk nog in school, maar ik wou dit dus nog eens opnieuw doen !



Natuurlijk heb ik er ook een potje inkt bij gekocht (deze kun je btw in verschillende kleuren kopen) anders ging ik niet echt ver geraken.



Met een pak kladpapier ben ik aan het testen gegaan! 
Alle 4 de pennetjes ging ik eens onderzoeken:

Nr.1 ging langs geen kanten, behalve als ik hem ondersteboven hield kon ik er iets mee schrijven dus..ander en beter
Nr2: die viel gewoon uit het houdertje! Ik begon het mezelf ondertussen al wat te beklagen 
Nr.3 Deze kwam tot de redding: deze ging super! 
Als laatste heb'k ik dan toch ook eens Nr.4 gebruikt maar die 'schuurde' wat dus ik ben teruggekeerd naar Nr.3!



Mijn dochter hield mij nauwlettend in de gaten en moest dit natuurlijk ook eens proberen maar aangezien ze dus nog niet kan schrijven werd het een tekening...wat zeg ik een SCHITTERENDE tekening:



Ikzelf heb er mijn zus haar verjaardagskaartje mee geschreven!



Nadien het boeltje opruimen, ja ik heb wel een klein beetje geknoeid, en een perfect opbergdoosje gezocht voor mijn pennetjes:



Voila, weer iets uitgetest!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen