donderdag 14 augustus 2014

Kaartje: zwemdiploma

Mijn metekindje heeft zijn zwemdiploma gehaald en daar horen natuurlijk felicitaties bij!!!

Dus bij deze ga ik een kaartje maken voor hem! Ik ben begonnen met dit paarse kaartje met lintje die ik ooit nog van mijn schoonzus heb gekregen:



Dan heb ik er een speldje bijgenomen die ik zilverkleurig heb gespoten:



Op de computer heb ik een leuk printje gevonden die ik heb afgedrukt en dan uitgeknipt volgens de vorm van het speld:



Nadat ik dit rond prentje op het speldje heb gekleeft heb ik het met dit goudkleurig pasta tube'ke versiert aan de randjes (het is eigenlijk voor op textiel maar ik wou het ook eens testen op papier):



Onderaan heb ik een paar lintjes geplakt zodat het als een medaille begon te lijken:



Om mijn 'gefoefel' te verduiken op de lintjes heb ik er 'een ander' lintje bovenop gekleefd:



Deze 'medaille' heb ik dan in het kaartje geplakt, met een paar druppeltjes lijm zodat het er gemakkelijk weer afkan:



Vooraan heb ik de kaart versiert met nog een ander prentje die ik op internet vond:



Strikje toe en klaar voor verzending!





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen