zaterdag 2 augustus 2014

Juweeltjes pimpen

In de solden heb ik voor een euro een kettingetje op de kop getikt. 



Het is eigenlijk iets te 'fijn' voor mij maar ik vond de blaadjes zo leuk dat ik er een armbandje mee heb gemaakt. Voor gereedschap heb ik zo'n tangetje gebruikt om de schakeltje open en dicht te knijpen:




Dit heb ik gedaan met een fijn zwart leren touwtje, een paar schakeltjes van het kettingetje en natuurlijk de blaadjes.

Met nog eentje uit de winkel erbij is het een perfect setje!




Terwijl ik bezig was heb ik nog een klein juwelen-pimpje gedaan: ik had namelijk nog deze oorringen die ik ooit in de wereldwinkel heb gekocht.



Ik moet zeggen dat ik ze nog nooit gedragen heb omdat ik me toch wel wat ergerde aan de verkleuringen en zo DUS ik heb er mijn spuitbussen bij gehaald en ze zilverkleurig gespoten:



Veel beter!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen