donderdag 7 augustus 2014

Gele zomertasje met fluo

In Den beer in Harelbeke heb ik, tussen de 'coupons' een paar super mooie stukjes stof gevonden. Onder andere dit mooi geel reliëf stofje:



Hier wou ik eens een tasje mee maken, een zomers tasje!
Ik ben begonnen met een eenvoudige rechthoek vast te stikken:



Ik heb bovenaan een paspellintje genaaid die ik zelf heb gemaakt:




Terwijl ik bezig was heb ik van een roze lapje, die toevallig in de buurt lag, ook een paspellintje gemaakt:



Dan terug verder met mijn tasje:



Daarna heb ik met mijn laatste restje fluo bolletjes-lintjede de tas aan de buitenkant afgewerkt:



Voor de binnenkant heb ik een roze stofje genomen waar ik alvast de bandjes aan vast heb genaaid. Deze laatste heb ik gemaakt van hetzelfde gele stofje:



Dan deze voering IN de originele tas gestoken en vastgenaaid aan de randjes:



I like it!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen