vrijdag 1 augustus 2014

Eenhoorn stofje: Plan B

Ik had zin om een jurkje te maken en bij het neuzen in mijn stoffendozen vond ik dit prachtig 'eenhoorn' stofje die ik ooit nog op de stoffenbeurs heb gekocht: 



Wanneer ik halverwege mijn jurkje was ben ik ENORM de mist in gegaan, waardoor het jurkje eigenlijk helemaal verpest was maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ik wou mijn stofje natuurlijk niet verloren laten gaan dus heb ik er een eenvoudig rekker rokje gemaakt van de stof die nog niet beschadigd was.

Met een donker roze stofje, die ik vond dat er super bij past,  heb ik een biaislintje gemaakt: 



En dus ben ik toch geëindigd met een afgewerkt product, weliswaar iets simpeler dan het oorspronkelijke MAAR we kunnen toch niet genoeg rokjes hebben é!



Mijn superster:





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen