maandag 25 augustus 2014

Cadeautje met stempels

Voor een babyborrel ben ik aan een verpakkingske begonnen:
Ik ben begonnen met het cadeautje te verpakken in een mooi effen bruin papiertje.

Daarna heb ik uit een A4 blaadje een groot hart geknipt zodat ik een soort van 'stencil' had.


Ik heb er mijn stempeltjes uitgehaald met lettertjes en er de letters van de party-piggy : Thymo uitgehaald.



Op het cadeautje heb ik het blad gelegd en aan de hoekjes wat vastgemaakt met mini plaklintjes zodat het niet zou verschuiven.
En dan beginnen stempelen: telkens zijn naam naast elkaar...stempelen...stempelen...stempelen... .



Wanneer ik klaar was met stempelen heb ik voorzichtig het blaadje eraf gehaald en als resultaat een mooi hartje met daarin een heleboel 'Thymo' naampjes :).



Als finishing touch een paar mooie lintjes bovenaan vastgemaakt, nu moet hij enkel nog uitgepakt worden!



Ook voor grote zus en grote broer had ik een klein kadootje, in dit super coole zakje verpakt:

Laat het feestje maar komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen