dinsdag 22 juli 2014

Vlaggetjes maken met de kids

We hadden logement, een neefje en nichtje van Nina en dus wou ik graag iets creatiefs met hen doen: het was beslist we gingen schilderen! 

We zijn eerst begonnen met een vlagje! Ze kregne elk een vlaggetje, gewoon uit wit papier geknipt, en de stokjes hield ik bij om nadien vast te maken.


Met elk een schilderschort aan en een paar stevige potjes verf konden ze aan het werk:



Ziehier de kunstenaars in actie:



En hun kunstwerken die staan te drogen:



Nu we toch de potjes verf nog hadden staan heb ik vlug wat 'gemakkelijke' prenten afgedrukt van de computer en ook hier zijn ze mee aan het werk gegaan:



Terug een berg kunstwerken bij!
Om deze morgen te kunnen meenemen naar hun huisje moest ik natuurlijk ook iets voorzien; Ik heb eerst van mijn enorme grote rol papier, 4 grote stukken gesneden:



 Hier heb telkens een reuze envelop van gemaakt zodat hun tekeningen als hun vlaggetje erin kon:



Nu de vlagjes droog waren hebben we ze nog wat EXTRA versiering gegeven:



En eindelijk zijn de kunstwerken helemaal af!



Zwaaien maar!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen