vrijdag 4 juli 2014

Tuin tafeltje opknappen

Dit keer ga ik een tuin projectje doen!



Vele verjaardagen geleden heb ik ooit dit mini tafeltje/stoeltje gekregen voor in mijn tuin. Het heeft altijd buiten gestaan en dat begin je er enorm goed aan te zien:



Dus ik heb in mijn vent zijn materiaal gedoken en heb daar zo'n schuurmachientje gevonden die hier perfect voor zou gaan.

Ik heb het stoeltje dus helemaal afgestuurd, jammergenoeg kon ik er niet mee tussen de groefjes dus heb ik met gewoon schuurpapier daar tussen moeten kruipen maar het was het wel waard.
Het was niet te doen wat daar allemaal vanaf gekomen is!



Dan heb ik een pot met olie gevonden voor hout, ik had natuurlijk geen enkel idee wat het zou doen van kleur maar het zal er alleszins beter uitzien dat de laatste dagen dus met een dikke platte borstel ben ik begonnen met 'oliën'..of vernissen?



Het moest zo'n 24 uren drogen maar ik ben NU al tevreden met alle groene plekken die weg zijn!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen