zondag 6 juli 2014

Roze topje recyKLEREN

Terug recyKLEREN!



Ik vond, voor een euro, dit topje/t-shirt. Ik vind de kleur fantastisch en de stof zelf ook, wat natuurlijk moeilijk uit te leggen is maar er zit een soort 'relief' in en structuur die ik wel leuk vond DUS hier wou ik wel iets mee doen...jammergenoeg zaten er 3 plekken op...anders ging ik het gewoon dragen dus!

Dus ik ben het topje beginnen ontleden zodat ik zo'n 5 brede stroken stof had en deze heb ik vastgestikt aan elkaar:

Na het dichtstikken, zodat ik een rokje bekwam, heb ik de onderkant afgewerkt met een super mooi bolletjes biezeke:

Bovenaan heb ik een brede boord overgeplooid en gestikt zodat ik daar een fijne rekkertje in kon steken.

Het is een fantastisch leuk rokje en Lucie was er direct verliefd op..dus wou ik er nog een extra touch aan geven met een hartje gemaakt van een ander onderdeel van het topje:



Pink rocks!


Lucie rockt natuurlijk nog meer :)



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen