vrijdag 11 juli 2014

Rode bolletjes kaartjes versieren

Ik ga terug wat knutselen met kaartjes, ditkeer met blanco rode kaartjes met witte bolletjes!

Mijn eerste kaartje heb ik eerst beplakt met blauw kaartje met mini bloemetje:



De randjes heb ik versiert met washi tape lintjes:



Bovenop dit alles heb ik een tekstje gekleefd met felicitaties en onderaan een lieveheersbeestje:



Het 2de kaartje heb ik beplakt met een luchtballon prentje:



De randjes heb ik versiert met gekleurd papier en washi tape en natuurlijk ook een felicitatie labeltje EN blinker stikkertjes:

Ook de binnenkant heb ik versiert met wat reepjes washi tape:



Mijn 3de kaartje is vooraan een collage van verschillende prentjes in rood tinten en wat washi tape:



Binnenin heb ik ook gewerkt met gekleurd papier en terug washi tape:



Nr.4: kaartje met mooi sleutel prentje, washi tape en blinkertje, terug afkomstig van kapotte juwelen van mijn dochtertjes:



Aan de binnenkant een mini toepasselijk tekstje:



Nr.5 is terug een eenvoudig kaartje met rechtsonder een leuk prentje van een blauw vogeltje en linksboven een labeltje met de nodig felicitaties:



De binnenkant is versiert met bloemetjes washi tape en stickertjes:



Kaartje nummer 6 wordt terug een beetje van een collage van washi tapejes en een glitter steentje en een felicitatie labeltje:

Nummer 7 is terug heel eenvoudig: een mooi prentje die ik terug uit één of ander magazine heb gehaald en hierop heb ik een ovaal cirkeltje gekleefd met daarop felicitaties:



Aan de binnenkant een leuk stickertje van een meisje met een kadootje:



Het laatste kaartje is met een grijs kaartje op en zilverkleurige washi tape:



De binnenkant heb ik versiert met washi tape met roze kanten print en bloemetjes sticker:




We kunnen weer weg é!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen