zondag 13 juli 2014

Retro verjaardagskaartjes

Deze keer ga ik dus een 2 eenvoudige kaartjes maken, een paar verjaardagskaartjes.

Mijn eerste kaartje is gemaakt van gekleurd papier en daarop een leuke prent van 'scraps' die ik uit een oude Flow heb gehaald.



Op de achterkant heb ik een reepje washi tape gekleefd met mooie gekleurde ruitjes.




Vooraan een labeltje van mijn washi tape 'label' rolletje en een mooi rood hartjes sticker EN natuurlijk 'Gefeliciteerd' erop!



Ik vond nog een coole prent:



Ik heb deze op een blanco postkaartje gekleefd en uit een tijdschrift, die ik kreeg van mijn ventje (van iemand op zijn werk) heb ik verschillende tekstje van 'gefeliciteerd' en zo gehaald en hier ook eentje dus op gekleefd:



Op de achterkant nog een tekstje in hetzelfde kleur en een mooi stickertje met een bruine chevron print:



Simpel, cool and Ready





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen