donderdag 10 juli 2014

RecyKLEREN: van hemd naar hartjeszakje

Yep, ik ga terug recyKLEREN: ik had dit hemd al gebruikt om een schildersschort te maken maar ik had nog een paar stukjes over dus hier MOEST ik ook nog iets mee doen é!


Ik heb een ouder ritsje genomen en op mijn 'primitieve' manier aan de ene kant een stukje stof vastgestikt. Niet bang zijn, binnen paar weken kan krijg ik privé les van mijn tante en dan zullen die ritsjes er wel beter uitzien :) .


Aan de andere kant het zelfde gedaan:



En dan rondom een hartje uitgeknipt:



Uit witte stof heb ik hetzelfde hartje geknipt en deze met de goeie kanten op elkaar gelegd, gestikt en terug binnenste buiten gedraaid door het ritsje:



En nu heb ik dus een hartjes zakje...ok een beetje schuin MAAR je ziet wel dat het een hartje is é !



Love


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen