woensdag 30 juli 2014

Mini envelopjes maken & plooien

Ik wou nog eens iets doen met al die A4 blaadjes die ik heb liggen in mijn schuif, met mooi printjes dus ik heb besloten een setjes mini envelopjes te maken.

Eerst heb ik op internet een sjabloontje afgehaald, afgeprint en uitgeknipt:



Dit heb ik op karton overgetekend en uitgeknipt zodat ik dit kon gebruiken als sjabloon voor op de printjes:




Dan ben ik begonnen met dit vormpje over te tekenen op papiertjes:



En daarna alles dichtplooien en niet veel later heb ik al een leuk setje envelopjes:



Terwijl ik bezig was heb ik er nog een paar blaadjes bij genomen die ik nog had uit een ouder Flow magazine. 



Hier staat ook een vormpje uit om uit te knippen en dicht te vouwen dus die kan ik dan bij mijn vorige setje steken:



Voila, nu kan ik 'mini' briefjes gaan schrijven :)


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen