dinsdag 15 juli 2014

Kaartjes met gele bolletjes

Ik ga deze keer terug eens wat kaartjes maken, ditmaal met dit pakje blanco kaartjes:



Mijn eerste kaartje ben ik begonnen met beplakken met een groen prentje met gele appeltje. 


Op de voorkant heb ik een groen washi tape lintje gekleeft en bovenaan een 'Hartelijk gefeliciteerd' labeltje uit een oud magazine:


Op de binnenkant heb ik 2 reepjes smily's gekleeft en een stickertje van een 'Jarige Jet' :)



Bij mijn 2de kaartje ben ik begonnen met een geel strookje bovenop het kaartje te kleven; Hierop heb ik een mooi prentje van een vogeltje in een kooitje:


Daarnaast heb ik er nog 3 verjaardagskaarsjes bij gekleefd met mijn lijmpistool:


Mijn 3de kaartje is een valentijnskaartje of kan eigenlijk ook gewoon als vriendschapskaartje: met een hartje dus!
Eerst heb ik, uit een prentje met kruisjesteken, een hartje geknipt. Dit heb ik op een rood papiertje gekleefd en daarna nog eens uitgeknipt.


Bovenaan en onderaan heb ik wat 'blinky' stickertjes gekleefd:


Binnenin een retro prentje met een washi tape lintje EN hartjes sticker:



Nummer 4 is eigenlijk een redelijk eenvoudig kaartje: ik vond dit mooie 'getekende' prentje en heb dit dus op één van de bolletjes kaartje gekleefd:


Binnenin een reepje washi tape met geel printje:


Daarna heb ik bovenaan een wit washi tape reepje gekleefd en rechts boven een mooi gouden bloemetje:


Mijn laatste bolletjes kaartje heb ik beplakt met een mooi groen printje met hele kleine gele spikkeltjes erin.

Bovenaan heb ik een turkoois reepje washi tape gekleefd en daarop een mooi miniatuur schildje met wit bloemetje.



Onderaan heb ik een labeltje gekleefd zodat'k daar een 'boodschap' kan opzetten.

Voila, ik heb weer een paar verjaardagskaartjes bij!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen