vrijdag 25 juli 2014

Kaartjes maken

Ik ga nog eens een paar kaartjes maken!

Ik begon met een mooi 'cadeau' prentje die ik op een gekleurd kartonnetje heb gekleefd:



Rechtsboven heb ik dan een paar labeltjes gekleefd:



Aan de achterkant heb ik dan een blanco blaadje met mooi bloemen prentje erop gekleefd:


Mijn 2de kaartje is een bloemen prentje, daarop heb ik een sticker gekleefd met bloemetjes en vlindertjes. 



Ik heb er dan nog een miniatuur brochke op gekleefd en onderaan een reepje washi tape:



Ook heb ik nog een 'valentijn' kaartje gemaakt: een roze kaartje die ik heb versiert met washi tape:



 Met een tekstje, een roze belletje en een zacht hartje erbij  is het helemaal af:



Als laatste kaartje een 'blanco' kaartje met een leuke foto van een nacht tafereeltje:



Terug wat kaartjes bij!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen