vrijdag 18 juli 2014

Groene bolletjes kaartjes versieren

Ik ga terug eens kaartjes maken, neen ik heb er niet te kort maar ik doe het gewoon graag en deze keer ga ik aan de slag met dit pakje blanco groene bolletjes kaartjes:


Mijn eerste kaartje is een redelijk eenvoudig: ik heb op de voorkant een 'verpakkingslintje - kruis' gemaakt met washi tapejes. Onderaan links een tekstje met 'voor de jarige' en rechts een geel bolletjes met daarin een groen blinkersteentje:



Aan de binnenkant heb ik terug gewerkt met bolletjes, washi tape en een groen rechthoekje:


Mijn 2de kaartje heb ik beplakt met een mooi fotootje van naaigaren en een labeltje van washi tape:


Aan de binnenkant heb ik terug een reepje washi tape gekleefd en 2 stoffen knoopjes in glitter goud kleur:


Bij mijn 3de kaartje heb ik op de voorkant een super mooi prentje gekleefd van een bloemetje in de vorm van een hartje:

Aan de binnenkant heb ik verschillende stickertjes uit een oud Flow magazine geplakt en een reepje zilverkleurige washi tape:


Mijn 4de kaartje heb ik versiert met een groen plak lintje en daarboven een paar boompjes en een autootje, terug uit een ouder Flow magazine. Bovenaan een groen washi tape reepje en een mini groen wasknijpertje waar ik dan later een kaartje of zo zal insteken:


Nummer 5 ben ik terug aan het werk gegaan met zo'n plak-lintjes in met verschillende textuurtjes. 


Links boven heb ik een pomponnetje gekleefd en daaronder een tekstje met 'een fijne verjaardag':



Nr.5 Dit wordt een blanco kaartje, kan dus voor vanalles gebruikt worden; Het is terug een redelijke eenvoudig: ik heb een mooi prentje van een picknick op mooi groen gras:


Aan de binnenkant heb ik een mooi stickertje gekleefd:


Kaartje nummer 6 is begonnen met een gekleurd prentje van potloden, waar ik de 2 zijkanten heb vanaf geknipt. Dit heb ik op het kaartje gekleefd en daarnaast terug een paar reepjes washi tape:


Daar bovenop heb ik 4 verjaardagskaartjes gekleefd met een papieren vlammetje boven:


Het laatste kaartje wordt voor een elfje: ik heb hier een prentje opgekleeft van een oud verjaardagskaartje: van tinkerbel en haar vriendinnetje:



Bovenaan en onderaan heb ik een zilverkleurig washi tape je gekleefd en helemaal bovenaan een 'diamantje'!


De kaartjes doos is terug aangevuld!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen