zaterdag 12 juli 2014

Doos versiert met washi tape

Ik had weer wat dozen nodig voor mijn 'steeds bijkomende' knutselspullen dus ik ga wat schoendozen decoreren.



Bij mijn 1ste doos heb ik het onderste deel beplakt met een licht roze sterretjes papiertje, terug uit een oud Flow magazine, en ook het deksel met een sterretjes papiertje maar dan in het paars:





Het deksel heb ik, ook in het paars, met washi tape reepjes versiert:



De onderkant heb ik onderhanden genomen met roze washi tape:





Deksel erop en klaar!


Doos nummer 2 heb ik beplakt met nogmaals een sterretjes papiertje in het geel en de zijkantjes met een 'jungle' printje en natuurlijk ook wat washi tape:



Het deksel heb ik eerst beplakt met groen sterretjes papiertje:



En natuurlijk ook nog wat washi tape erbij:



Voila, doos nr 2 is klaar:



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen