zaterdag 5 juli 2014

Decoratie voor voetbalfeestje!

Onze Belgische duivels moeten spelen deze avond DUS we gaan decoreren in thema é!



We gaan beginnen met een accessoire: een halsketting in de toepasselijk kleren.



Ik vond deze papieren 'eitjes' in de hobbywinkel; Voor een euro had ik een heel zakje vol en ik heb ze dus eerst in 3 groepjes verdeeld om ze te kleuren.



Met naald en draad heb ik 3 kettingen gemaakt met de 'kralen':



Met mijn zwarte en gele spuitbus heb ik 2 rijtjes gespoten en dan buiten laten hangen om te drogen:



De rode spuitbus was leeg dus heb ik verf genomen voor het 3de rijtje, dit ging net zo gemakkelijk!

Daarna heb ik mijn 3 rijtjes kralen losgemaakt van hun touwtje en in potjes gesorteerd:





Terug mijn naald en draad erbij genomen en dan beginnen rijgen: zwart geel rood zwart geel rood....



Natuurlijk moet er ook een vlag zijn:

Op de achterkant van een oude poster heb ik een grote vlag getekend in potlood.

En dan is het slechts schilderen:



En laten drogen:



Uitknippen en ophangen!



En wat is een feestje zonder een slinger!

Met wat gekleurd papier gaan we deze keer aan de slag:



Ik heb, uit een A4 blad, telkens 3 brede repen geknipt en deze dan telkens knipjes gegeven tot bijna over de helft van het papier:

 


De papiertje rol ik dan op zodat er kleine 'kwastjes' ontstaan:



Met naald en draad heb ik door de kwastjes gegaan zodat we een mooie slinger verkregen:



Ready for the party!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen