dinsdag 1 juli 2014

Cirkelrokje met fluo driehoekprintje

In de Veritas vond ik dit super mooi, zomers, stofje en ik MOEST hier wel terug een cirkelrokje mee maken!



Terug de gewoonlijke procedure maar die gaat super snel want ondertussen heb ik al een patroontje in papier zodat, als ik mijn stof in 4 plooi, ik gewoon het patroonje in de hoek hoef te leggen en uit te knippen:




Dan het hoekje, die ik natuurlijk ook op het patroonje afgetekend heb, gewoon uitknippen:




Dan een bandje maken voor het rekkertje door te steken, efkes passen bij dochterlief en stikken maar:




Ready for the summer!


*Kleine tip voor al wie ook veel rokjes en zo maakt waarin rekkertjes in zitten: spaar al die kleine stukjes die je afknipt want als je deze aaneen stikt heb je terug een 'lange' rekker die je kan hergebruiken! Je ziet dit toch niet en geen persoon die dit zal 'voelen' dat er verschillende stukjes inzitten.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen