dinsdag 29 juli 2014

Boek: Kringloopgeluk

Cadeautje voor mezelf!!

Het boek: kringloopgeluk


Auteur Ingrid van Willenswaard verzamelt al haar hele leven lang kringloopspullen. Van stukgelezen kinderboeken maakt ze vrolijke slingers met een leuke boodschap, retro-stofjes tovert ze om in een vrolijke wasknijperzak enzo. Dit boek staat boordevol DIY-projecten om mee aan de slag te gaan, inclusief enthousiasmerende teksten en inspirerende foto's. Een nieuwe 'way of life' voor crafters!



Ik vind het een super leuke EN mooi boek! Ik vond al enkele projectjes terug die ik ook al eerder heb gedaan,maar vooral veel nieuwe! Het enige mindere aan het boek, vind ik dat er toch redelijk wat haak-projecten zijn en dat is nu eigenlijk iets wat ik niet echt doe maar ja...misschien wil het wel zeggen dat ik er ook eens moet aan beginnen?





En bij het boek zaten dan nog eens deze super mooie kaartjes:


Dus ik ga meteen aan de slag met mijn eerste projectje die ik wil uitproberen:


papieren cirkels die je kunt gebruiken voor allerlei waaronder gewoon versiering!

Ik ben begonnen met 2 vierkantjes papier:



Hier heb ik telkens een accordeonnetje van gemaakt:



Ik plooi ze alle 2 in 2:



En dan knipjes of gaatje/ vormpjes uitknippen uit de zijkantjes van de strookjes:




Om ze dan open te vouwen en de zijkanten aan elkaar vast te plakken:



Gemakkelijke en direct super feestelijke versiering, niet?



Je kunt er verschillende op elkaar bevestigen, verschillende kleuren gebruiken of wat je maar wilt!



Party!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen