donderdag 19 juni 2014

Vlinder broche voor de juf

De tekenschool loopt ook op zijn einde en ook voor de tekenjuf mag er natuurlijke en attentie zijn!


Nina vertelde me dat de juf graag vlindertjes zag dus we gaan werken met dat thema é.

We hebben ons wat bezig  gehouden met krimppapier; Zowel voor de juf als wat experimenteren voor onszelf.

Voor de juf heeft nina een vlindertje getekend, die we dan dus in de oven hebben gestoken en wanneer deze eruit kwam heb ik er een speldje op gekleefd. 


Ik had nog een doosje liggen die ik ooit gekregen heb, zo'n echt juwelen doosje waar vanbinnen een zacht klein 'gleufje' zit waar je uw juweeltje kan insteken:




Daarna nog een klein zakje voor het kadootje in te steken; Ik heb zo'n bruin papieren zakje genomen en dit bovenaan een klein beetje overgeplooid. 

 




Dan halverwege een langwerpig gat uitgeknipt zodat, wanneer je het weer openvouwt, je een handgreepje hebt in het zakje! 




Met natuurlijk daarop een toepasselijke boodschap:



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen