maandag 9 juni 2014

Vaderdag cadeautjes

Voor vaderdag hebben we gedacht aan AL de vaders é:

Eerst heb ik s'ochtends met mijn schatten de vaderdag pakjes uitgestald die we samen hadden verpakt. Deze had ik met wit papier verpakt zodat de kindjes alles konden versieren.


 

Hier kwam natuurlijk ook kunstwerken van op school en in de crèche bij!

Voor mijn vader hadden we natuurlijk ook een cadeautje en deze heb ik in een effen bruin papiertje verpakt: yep een blanco canvas dat schreeuwt om versiert te worden!



Met washi tape heb ik er 3 lintjes rondom geplakt, die dus dienst deden als 'lintjes'.



Voor de finishing touch een labeltje met 'papa' op...en nog wat washi tape.



Voor mijn schoopnvader, die eigenlijk niets wou, hebben we een flesje wijn gekocht en deze heb ik eenvoudig 'versiert' met een labeltje en een lintje:


 

Met dit zakje kan je natuurlijk ook een wijnfles cadeau doen:


Hopelijk waren de vaderdag'en geslaagd! 

Voor ons papaatje hier alleszins!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen