zondag 29 juni 2014

Uilen zakje

Wat ik hier ga maken is geen eigen idee van me maar iets wat ik al eerder gezien had op Pinterest.

Ik vind het zelf wel ook heel leuk maar ditmaal heb ik dit gemaakt voor een vriendin van me...correctie: voor haar kids natuurlijk.

Ik heb er eerst mijn benodigdheden bijgenomen:
  • bruin zakje
  • gekleurd papier
  • lijm
  • schaar
  • ronde voorwerpen zodat ik mooie cirkeltjes kan overtekenen

Ik ben begonnen met de ogen. Eerst heb ik een grote bruine cirkels uitgeknipt, daarna witte (iets kleiner) en daarna kleine zwartjes voor de pupillen.



Nadat ik deze op elkaar heb gekleefd koos ik een gekleurd papiertje uit voor het buikje van de uil.


Daarna heb ik het zinnetje afgedrukt die ik onderaan op 2 verschillende blauwe papiertjes heb gekleefd 
En uit ditzelfde blauw heb ik een mini neusje uitgeknipt en opgeplakt tussen de oogjes.


Voila, hopelijk zijn hun leerkrachten er blij mee!


 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen